Necessitem que colabores: >> Fes-te patró << >> Donació <<

Diferències

Ací es mostren les diferències entre dos versions de la pàgina.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Llínea 1: Llínea 1:
-{{:documents:comunicats:comunicat_avl_03032020.pdf |Versió PDF}}

<WRAP rightalign>Ciutat de Valéncia, 3 de març de 2020</WRAP> <WRAP rightalign>Ciutat de Valéncia, 3 de març de 2020</WRAP>
 +{{:documents:comunicats:comunicat_avl_03032020.pdf |Versió PDF}}

En el preàmbul de la Llei de Creació de la AVL se dia: “//L’ent se basarà en la tradició lexicogràfica i lliterària i la realitat llingüística genuïna valenciana//”. Per desgràcia, una institució que els seus promotors presentaren en 1998 a la societat valenciana com una entitat de consens, a on estarien representades totes les sensibilitats, i que permetria superar el conflicte llingüístic valencià sense vencedors ni vençuts, ve caent des d’aquell moment en el sectarisme, fins al punt d'anar contra la seua pròpia Llei de Creació en apartar-se progressivament dels principis que teòricament l'inspiraren. En el preàmbul de la Llei de Creació de la AVL se dia: “//L’ent se basarà en la tradició lexicogràfica i lliterària i la realitat llingüística genuïna valenciana//”. Per desgràcia, una institució que els seus promotors presentaren en 1998 a la societat valenciana com una entitat de consens, a on estarien representades totes les sensibilitats, i que permetria superar el conflicte llingüístic valencià sense vencedors ni vençuts, ve caent des d’aquell moment en el sectarisme, fins al punt d'anar contra la seua pròpia Llei de Creació en apartar-se progressivament dels principis que teòricament l'inspiraren.